Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΚΟΥΠΕΣ!!!


Η ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου τον έχει ήδη κατατάξει στον κορυφαίο των κορυφαίων. Ο αρχηγός που κατέκτησε περισσότερους τίτλους από όσους όλοι μαζί οι αντίπαλοι που έχει αντιμετωπίσει από την αρχή της καριέρας του!!! Και όλοι οι τίτλοι με την ερυθρόλευκη και τον ιστορικό 11.

Τα λόγια είναι φτωχά για τον κάπτεν...ακολουθούν τα όσα είπε ο ίδιος όπως τα μετέφερε το sportdog.gr


«Θέλω να ξεκινήσω από την πρώτη μέρα που ήρθα στην Ελλάδα, στις 11 Δεκεβρίου του 1992. Όταν κατέβηκα την πρώτη μέρα στον Πανηλειακό, που μου έδειξαν εμπιστοσύνη και στήριξη για να μπορέσω να αποδώσω. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κ. Σταυρόπουλο που με στήριξε και με βήθησε πάρα πολύ. Τους ευχαριστήσω όλους για την συνεργασία που είχαμε.Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες. Έπαιξα έναν χρόνο στην Α’ Εθμνική με τον Πανηλειακό και το του 1996, ίσως το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου, ο Ολυμπιακός ενδιαφέρθηκε για την απόκτησή μου και καταλήξαμε εδώ που φτάσαμε. Μετά από 13 χρόνια μπόρεσα να κατακτήσω 12 πρωταθλήματα και να ζήσω πολλές χαρές Έφτασε η ολοκλήρωση μιας αξέχαστης πορείας. Πέρασα πολύ ωραίες στιγμές στον ΟΣΦΠ και σίγουρα θα ήθελα να ευχαριστήσω πολλούς. Μπορεί να ξεχάσω και κάποιους. Οφείλω πάρα πολλά στον πρόεδρο, τον κ. Κόκκαλη, με τον οποίο είχαμε άψογη συνεργασία. Στη συνέχεια θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Ειδικά τον Κούλη Καραταϊδη, τον Βασίλη Καραπιάλη και τον Αλέκο Αλεξανδρή, οι οποίοι βοήθησαν την ομάδα να φτάσει εδώ που έφτασε. Ελπίζουμε κι εμείς ότι κάναμε κάτι για τους νέους ποδοσφαιριστές. Η απόφαση που πήρα ήταν δύσκολη, αλλά πιστεύω ότι η καριέρα μου έκανε τον κύκλο της. Ήταν μια δύσκολη απόφαση. Κατάφερα να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό. Τώρα πια, θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΟΣΦΠ, γιατί ξέρω πόσο βοηθάει αυτός ο κόσμος την ομάδα.Είναι δύσκολο να σταματήσεις από κάτι που αγαπάς και το βλέπεις σαν το χόμπι σου. Τώρα ανοίγει μια καινούργια σελίδα για εμένα, αυτή των διακοπών!..Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε και την «ΝΙΚΕ», την εταιρία μου, για το υλικό που μου έδιεν όλα αυτά τα χρόνια».

Σε ερώτηση για το αν του έλειψε κάτι σαν παίκτης«Δε μου έλειψε κάτι, απλά θεωρώ ότι θα μπορούσαμε να είχε καταφέρει κάτι περισσότερο στην Ευρώπη, αλλά έτσι είναι τα πράγματα στο ποδόσφαιρο. Υπήρχαν και στιγμές ατυχίας. Μπορούσαμε να καταφέρουμε κάτι καλύτερο, γιατί η ομάδα είχε τοις δυνατότητες να το κάνει».

Για τις καλές στιγμές στην ομάδα«Υπάρχουν πάρα πολλές καλές στιγμές σε μια καριέρα. Σημαντικός ήταν ο πρώτος χρόνος μου στον ΟΣΦΠ, επειδή η ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια. Ξεκίνησα να παίζω στο Καραϊσκάκη, μετά πήγαμε στο ΟΑΚΑ, στη Ριζούπολη και μετά επιστρέψαμε πάλι στο Καραϊσκάκη. Αξέχαστη πορεία».

Για τον αν είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στην ιστορία της ομάδας«Δεν ξέρω ποια είναι τα κριτήρια για να είμαι ο μεγαλύτερος παίκτης της ομάδας. Ίσως οι τίτλοι. Έχουν υπάρξει και άλλοι αρκετά σημαντικοί παίκτες για την ιστορία της ομάδας. Το πιο σημαντικό είναι το να συνδυάζονται οι ατομικές επιτυχίες με εκείνες της ομάδας. Έτσι έχει μεγαλύτερη αξία αυτό που θα καταφέρεις. Αν η ομάδα σου δεν παίρνει τίτλους, αλλά εσύ είσαι καλός, δεν έχει μεγάλη αξία. Το ζήτημα είναι να παίρνει η ομάδα τίτλους και αυτό καταφέραμε καλά στον Ολυμπιακό». Για το αν προσπάθησαν να τον μεταπείσουν"Έκανα τον κύκλο μου. Έδωσα όσα μπορούσα και μετά από αρκετές ώρες σκέψης κατάλαβα ότι τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή να αποχωρήσω. Είναι δύσκολη η απόφαση και σίγουρα θα μου λείψουν κάποια πράγματα, αλλά θα ερχόταν αυτή η ώρα. Ο πρόεδρος και η διοίκηση κατάλαβαν ότι ήμουν συνειδητοποιημένος με την απόφασή μου και δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι να την αλλάξω. Το ίδιο συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια, όποια απόφαση και αν πήρα. Δεν μετάνιωσα ποτέ ούτε για μια στιγμή. Θα ήταν πολύ δύσκολο να αλλάξω απόφαση, ακόμα και αν το ζητούσαν».

Για το μέλλον του «Ο πρόεδρος σας είπε τις προάλλες ότι είχαμε μια πρώτη επαφή για την αποχώρησή μου και μια συζήτηση. Χρειάζομαι χρόνο για να αποφασίσω τι θα κάνω στο μέλλον. Δεν προχωρήσαμε τη συζήτηση ούτε σε θέσεις, ούτε σε πόστα. Είπαμε να ξαναμιλήσουμε αρχές Σεπτέμβρη. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει συγκεκριμένη σκέψη ή κάποιο πόστο που μου έχουν προτείνει. Ο ΟΣΦΠ θα έχει πάντα προτεραιότητα για εμένα, δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει στα τέλη Αυγούστου ή στις αρχές που θα ξαναβρεθούμε με τον πρόεδρο».

Γιατί δεν έφυγε ποτέ στο εξωτερικό«Μα είμαι στο... εξωτερικό, είμαι Σέρβος. Υπήρξαν προτάσεις από Λάτσιο, Γιουβέντους, Βαλένθια, Παρί Σεν Ζερμέν. Τον τέταρτο χρόνο μου στην ομάδα, ήρθε πρόταση από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Με φώναξε ο πρόεδρος και μου είπε: “Ακόμη κι αν σε ζητήσουν όλες οι ομάδες, εγώ εσένα δεν σε δίνω». Έτσι, από την στιγμή που ήμουν κι εγώ ευχαριστημένος στον Ολυμπιακό, παρέμεινα».

3 σχόλια:

  1. ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ Ο ΤΖΟΛΕ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 80!!! ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ.ΤΡΟΜΕΡΟΣ...Η ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΗΘΕΛΕ?Η΄ ΜΗΠΩΣ ΑΣΚΗΣΕ ΒΕΤΟ Ο ΓΚΙΓΚΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kologabre ftyse ta gamhmena mpoutia soy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟ ΤΖΟΛΕ. .ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΝ ΠΕΝΑΛΝΤΥ..ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΓΚΑΓΚΑΤΣΗΣ Κ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή