Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΛΕΚΟ


Ο νέος προπονητής της ομάδας νέων του Ολυμπιακού μίλησε στο ΦΩΣ για τον ίδιο και τις ευθύνες της θέσης του. Το ελάχιστο που μπορεί να δώσει είναι η νοοτροπία του νικητή που πάντα είχε ως παίχτης ο Αλέκος.

"Όχι, μόνο θα είμαι προπονητής στην ομάδα Νέων. Θα προπονώ τα παιδιά κάτων των 21 ετών, τη φουρνιά του Κυριάκου Παπαδόπουλου, του Σοϊλέδη, του Νικλητσιώτη. Τους έχω δει επανειλημμένως, κάθε Δευτέρα έβλεπα τα ματς της ομάδας Νέων."

Για το ταλέντο των τριών παικτών

"Στο χέρι τους είναι να παίξουν κάπιοι από αυτούς στην πρώτη ομάδα, εγώ θα κάνω προσωπικά τα πάντα! Για να τους εκπαιδεύσω και να είναι έτοιμοι."

Για το αν περίμενε να τον προσλάβει ο Ολυμπιακός

"Τίποτα δεν μπορείς να περιμένεις, εγώ στην ζωή μου δεν έγλειψα ποτέ κανέναν. Χτύπησε κάποια στιγμή το τηλέφωνο και με κάλεσαν στα γραφεία να συζητήσουμε. Ήταν κάτι που δεν το επιδίωξα, ούτε το είχα στο μυαλό μου. Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα."

Μίλησε με τον τζούνιορ

"Μίλησα με τον γιό του προέδρου τον Σωκράτη τζούνιορ. Μου ανέφερε το πλάνο που θέλει η ομάδα, τους στόχους, είπα και εγώ τις απόψεις μου, είχαμε σύγκλιση απόψεων και προσωρήσαμε στη συνεργασία μας. Ο Ολυμπιακός ασχολείται με τα νέα παιδιά, θέλει να βγάλει νέα παιδιά, αυτό με ευχαριστεί. Και το ότι αποφάσισε να επιλέξει εμένα με χαροποιεί πολύ. Θα κάνω τα πάντα για να εκπαιδευτούν σωστά οι νέοι ποδοσφαιριστές μας και να είναι έτοιμοι για την πρώτη ομάδα"

Δεν τους βλέπει σαν ταλέντα

"Εγώ δεν τους βλέπω σαν ταλέντα. Μόνο στην Ελλάδα παίκτες 18 και 20 χρονών λέγονται ταλέντα. Ταλέντο είσαι στα 14-15. Εγώ θα τους αντιμετωπίσω σαν επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και οι απαιτήσεις μου θα είναι ανάλογες. Πρέπει τα παιδιά να υπερβάλουν ευατό στην εκπαίδευση που θα κάνουμε, ώστε να είναι έτοιμοι για την πρώτη ομάδα σε ένα δυο χρόνια. Θα δώσω όλες μου τις γνώσεις, όλες μου τις παραστάσεις για να ωφεληθεί και ο Ολυμπιακός. Και να έχουν να λένε κάποτε "ο Αλεξανδρής μα το έμαθε αυτό".

Για τους γονείς των παιδιών

"Θεωρώ ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για αυτές τις ηλικίες . Καλό είναι να αφήσουν ήσυχα τα παιδιά και να μην ονειρεύονται ή έχουν την πεποίθηση ότι ο γιός τους είναι ο Μαραντόνα. Να τα αφήσουν να προχωρήσουν ήρεμα και να δουλέψουν, διότι όποιος αξίζει δεν χάνεται. Αυτός που αξίζει θα δικαιωθεί. Εμάς μας ενδιαφέρει να βγάλουμε για τον Ολυμπιακό καλούς ποδοσφαιριστές άριστα εκπαιδευμένους.

Μου δίνεται η ευκαιρία να παρακαλέσω δημόσια τους γονείς να μην με ενοχλήσει κανείς! Διότι σε εμένα δεν περνάει τίποτα. Ούτε πιέσεις ούτε δημόσιες σχέσεις. Όσοι αξίζουν θα προωθηθούν. Εμείς θα τους βοηθήσουμε βάσει αξίας και όχι γιατί έχουμε γνωριμίες ή πιέσεις από κάπου. Για να φτάσουν να παίξουν στην πρώτη ομάδα, θα πρέπει όχι μόνο να έχουν ταλέντο, αλλά και να πεθάνουν στην δουλειά. Να αποδείξουν ότι αξίζουν."

Για το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποια στιγμή την πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού

"Το θέμα είναι να κάνεις ένα ένα τα βήματα, να κάνω καλή δουλειά στην ομάδα Νέων, να αξιολογηθεί η δουλειά μου και αν αποφασίσει ο σύλλογος κάποτε ότι τους κάνω και για παραπάνω, να το πράξουν. Τώρα όμως δεν με απασχολεί αυτό, τώρα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να εκπαιδεύσω αυτούς τους νέους παίκτες για το καλο του Ολυμπιακού"

2 σχόλια:

  1. αλεκο αλεκο την κοκκινη φανελα φορανε στα .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΤΙΜΟΥΡ. .ΚΑΛΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΗΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .ΤΟΥΡΕ ΜΠΑΡΤΣΑ. ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή