Σάββατο 23 Μαΐου 2009

ΝΤΑΡΚΟ - ΝΤΑΡΚΟ......ΤΟΥΣ, ΝΤΑΡΚΟ


Για την μεγάλη του αγάπη που γνώρισε αργά μίλησε στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ ο Ντάρκο Κοβάσεβτις. Αυτό ήταν και το μόνο που θα άλλαζε στην καριέρα του λέγοντας "να ερχόμουν νωρίτερα στον ΟΛυμπιακό"
Η σερβική μηχανή των γκολ έκανε και ιδιαίτερη αναφορά στον πρώην προπονητή του, Τάκη Λεμονή, ξεχωρίζοντάς τον, μεταξύ των προπονητών που συνεργάστηκε στον Θρύλο.
Ο ΝΤΑΡΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΚΑΡΟ:
"Ο προπονητής Τάκης Λεμονής ήταν εκείνος που με είχε πιστέψει πάρα πολύ. Είχαμε πολύ καλή σχέση. Καλός προπονητής και σπουδαίος χαρακτήρας"
Ο ΝΤΑΡΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΕ:
"Μεγάλος παίκτης ο Τζόλε. Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα γιατί είμαστε φίλοι και συμπατριώτες. Από τον Ολυμπιακό έχω ξεχωρίσει τρεις Έλληνες ποδοσφαιριστές. Τους Άντζα, Τοροσίδη, Στολτίδη"
Ο ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΣΤΟΠΕΡ:
"Ο ΠΑΟΚ ήταν για τον Ολυμπιακό ο πιο δύσκολος αντίπαλος σε Πρωτάθλημα, Κύπελλο. Με ποιους στόπερ δυσκολεύτηκα περισσότερο; Δεν θα ξεχάσω τους τρεις Έλληνες. Τον Παπασταθόπουλο, τον Κυργιάκο και τον Αβράαμ Παπαδόπουλο, όταν ήταν παίκτης του Άρη".
ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΟ ΤΩΝ ΤΖΟΛΕ-ΝΤΑΡΚΟ:
"Ο Ολυμπιακός θα βρει τις κατάλληλες λύσεις. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και η διοίκηση θα κάνει τις σωστές κινήσεις για να καλυφτούν τα κενά των ποδοσφαιριστών που αποχώρησαν από την ομάδα".
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ:
"Δεν έχω συναντήσει τόσο θερμούς φιλάθλους. Όποιος βρεθεί στον Ολυμπιακό, αμέσως καταλαβαίνει ότι θα πρέπει να κερδίσει η ομάδα όλα τα παιχνίδια".
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ:
"Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου τη λατρεία του κόσμου. Στο Καραϊσκάκη ένιωσα μεγάλη συγκίνηση. Διαπίστωσα τη μεγάλη αγάπη των φιλάθλων. Τους έχω μέσα στην καρδιά μου"
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ:
"Το πιο σημαντικό είναι να περνάει η μπάλα τη γραμμή της αντίπαλης εστίας. Στην καριέρα μου έχω σημειώσει πολλά γκολ. Εκείνα που θα θυμάμαι είναι τα γκολ στα ντέρμπι. Όμως όλα τα γκολ είναι σημαντικά στην καριέρα ενός επιθετικού".
ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ:
"Έζησα έντονες στιγμές στις ομάδες που αγωνίστηκα. Τι να προτοθυμηθώ; Εκείνο που θα ήθελα είναι να ερχόμουν νωρίτερα στον Ολυμπιακό".
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΘΡΥΛΟ:
"Αρέσει στην οικογένειά μου η Ελλάδα. Αποφασίσαμε να μείνουμε στην Αθήνα. Δεν μπορώ να πω τώρα τι θα κάνω στον Ολυμπιακό και σε ποιο πόστο θα με αξιοποιήσει η διοίκηση. Η ποδοσφαιρική μου καριέρα τελείωσε, είμαι στη διάθεση του Ολυμπιακού. Ευχαριστώ τον κόσμο, τον πρόεδρο, τους συμπαίκτες μου".
Από εμάς τίποτε άλλο παρά μόνο το μεγλαύτερο ευχαριστώ στον ορισμό του σέντερ φορ και γεννημένο νικητη ΝΤΑΡΚΟ ΚΟΒΑΣΕΒΙΤΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου