Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΘΕΟ


EΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ
Έτσι για να γουστάρουμε…!

Εσύ γεννήθηκες νωρίς ήταν το 25-
την πρώτη την φανέλα σου την
έβαλα στα 5.

Σε λάτρεψα σαν το θεό σε είχα
προσκέφαλο μου-και έγινες κάτι
το μαγικό εσύ μες το μυαλό μου.

Τα χρόνια μου μαζί σου εγώ περνάω
με ευτυχία-γιαυτό πανηγυρίζω εγώ στην
κάθε σου επιτυχία.

Λιμάνι είναι το σπίτι σου, ναός
το γήπεδο σου-και ασπίδα θα έχεις
μια ζωή τον πύρινο λαό σου.

Όπου εσύ και αν βρίσκεσαι θαρθώ
να ακολουθήσω-μαζί με τα τραγούδια
μου τι νιώθω να σου δείξω.

Γιαυτό είσαι περήφανος δαφνοστεφανομένος-
γιατί θα είσαι στην καρδιά μόνιμα αγαπημένος.

Δεν γίνεται να σε προδώσω εγώ μα και
κανένας άλλος-μου ομορφαίνεις την
ζωή όσο κανένας άλλος.

Γεμίζεις τίτλους-τρόπαια την πλούσια συλλογή
σου- και κάνεις μάγκες και περήφανους
όλους τους οπαδούς σου.

Έχεις νεκρούς που σε τιμούν εκεί ψηλά
στα αστέρια -και στης τρομπέτας τον παλμό
και αυτοί σηκώνουν χέρια.

Μαζί σου θάμαι πάντα εγώ πιστά να σε αγαπάω-
και όπου και αν παίξεις και αν βρεθείς
Θρύλε να τραγουδάω.

Θρύλε μου θα σε αγαπώ ώσπου να μπω στο χώμα-
και αν οι νεκροί αισθάνονται θα σ΄αγαπώ ακόμα…!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ!

Ο ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ
Το ποίημα αναρτήθηκε στο πολύ δυνατό και μαχητικό ερυθρόλευκο blog: http://xaros7toukorydallou.blogspot.com/

1 σχόλιο: